pondělí 20. ledna 2014

Winter favourites


As every year, for each season I have few items that become my favorites. This season it is this scarf, sweater and  fluffy shoes. As it is the time of the mid-term exams I wear those items especially often because I hope they will bring me luck along with my lucky charms from my best friends. Do you also have items which you take in such situations? 

Jako každý rok, vždy si oblíbím pár sezoních kousků které nosím stále dokola. Tuto sezónu je to tato šála, svetřík a boty. Jelikož je zkouškové období, tak tyto věci nosím obzvlášť často, jelikož doufám, že mi přinesou štěstí. Také mám stále na ruce náramky od mých nejlepších kamarádek. Máte také věci které vytáhnete v takovýchto situacích?

3 komentáře:

  1. Krásný elegantní outfit, jen bych možná vyměnila tenisky za nějaké lodičky, nebo třeby lita shoes :) Já teď botky nakupuji na www.answear.cz tak ti můžu doporučit tento e-shop, jsem s nimi maximálně spokojená a mají skvělé ceny :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký outfit, možná bych vyměnili botky ;) Šála krásnáá podobnou jsem viděla tady http://unimoda.cz/doplnky/saly (y)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný outfit, ale na to, že je to foceno v zimě, tak nemáš ani bundu? To byla asi nějaká teplá zima, v roce 2013/2014. Tahle zima 2016/2017 je opravdu hodně mrazivá!
    Tip na pěknou bundu nebo kabát: http://taxido.cz/damske-kabaty-a-bundy/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...